Sunday, February 27, 2011

I Met Lady Gaga in Hong Kong!

I did not see Lady Gaga when she went to the Philippines for her concert in 2009, so I was very happy when I finally met her in Hong Kong. Yeah.. not in flesh though, but in wax! Hahaha.





After looking around at The Peak last Thursday, we also visited Madame Tussauds. There were lots of iconic people there including Lady Gaga herself. Look, I looked almost as tall as her after wearing the silver spiky hat.

13 comments:

  1. Haha, akala ko nameet mo talaga te. Mukhang nagshopping spree ka sa Hongkong ah,..cute ng picture pwede na ngang look-a-like, san ba si Lady Gaga jan ung sa baba o yong sa taas? Hehe

    ReplyDelete
  2. omg!!!! i want to meet her too..
    kahit wax lang hahaa

    ReplyDelete
  3. aba si lady gaga! love the pic :) gusto ko i-try yung spiky hat! hehehe

    ReplyDelete
  4. kala ko talagang meet and greet! Shopping spree ha!

    ReplyDelete
  5. ang cute mo sis sa picture, walang binatbat si lady gaga! where did you stay in HK?

    ReplyDelete
  6. wow looks so real naman talaga at pang ladygaga din ang beauty mo dyan. I wanna go to hongkong too.. Im sure you had so much fun

    ReplyDelete
  7. hihihi.. kala ko totoong na meet mo ate... but parang totoo naman xa sa wax ah hihihi

    ReplyDelete
  8. nice pose sis...and nice hat! super lady gaga hihihi:-)

    ReplyDelete
  9. hahahaha, akala ko totoo na..ang gara ng hat.

    ReplyDelete
  10. ahahahahhahaha hanggang ngayun natatawa p dn ako sa pic n to! :D

    ReplyDelete

THANKS FOR DROPPING BY. PLEASE NO SPAMMING.
COMMENTS WITH CLICKABLE LINKS ARE DELETED.